onsdag den 9. juli 2014

Vinderen af en sød sommerbog

Graderne er steget, dagene er gået, og sommeren er i fuld gang. Ud fra min seneste konkurrence lyder det som om, mange af jer har lagt vidunderplaner for de lange solskinsdage og fyldt jeres sommeruger med rejser, oplevelser, hverdagslykke og bøger. Sommerlæsning er sådan et yndigt begreb.
Vinderen, der kan forsøde sin sommerlæsning yderligere med den anbefalelsesværdige "Læserne i Broken Wheel anbefaler" fra Lindhardt og Ringhof, er desuden blevet fundet, da Nicos fingerspidser fik lov til at udpege en vinder. Lykken tilsmilede således Karina, som jeg straks har sendt en mail. 

Tusind tak til alle der deltog. Jeg håber, at I har en enestående sommer. En ny konkurrence dukker i øvrigt op på søndag, og jeg glæder mig til at give jer nye vindermuligheder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar