søndag den 29. juni 2014

Vinderen af den lille bogstak

Det gjorde mig så glad at se kommentarfeltet til min seneste konkurrence blive fyldt med entusiastiske bogønsker og læsemæssige hængepartier. Der er så megen forskellighed i læsemønstre og præferencer, og hvad der står højt på den enes læseliste, kan befinde sig lavt på en andens. Jeg er derfor lykkelig for at kunne sende denne bogstak videre til en, der vil få mere glæde af den, end jeg har haft.
Vinderen af bogstakken blev således Laura, som jeg straks har kontaktet med en lykkebringende e-mail. I andre kan i stedet glæde jer til senere i dag, hvor en ny konkurrence starter og nye vinderchancer dukker op. Jeg udlodder nemlig den fineste sommerbog, som jeg selv både har læst og elsket. Indtil da håber jeg, I har en vidunderlig søndag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar