lørdag den 14. december 2013

Anden adventsvinder

Endnu en uge er forbipasseret, og endnu en adventssøndag venter forude. Vinderen af den anden adventspræmie sponsoreret af Saxo er fundet ved tilfældigt nummerlotteri - og bogen er pakket ind. Helt klar til afsendelse og til modtagelse af en heldig vinderpige ved navn Sarah. Jeg har straks sendt en  lykkebringende e-mail afsted med nærmere information.
Resten af jer kan prøve heldet igen i morgen, hvor jeg udlodder en bog, der ikke kun er fornøjelig læsning - men også en helt ideel julegaveidé til både fædre og mødre. Et hyggeligt drys af nostalgi og farverige billeder venter forude.

Jeg ønsker jer alle en fantastisk juleweekend, og håber I klikker forbi i morgen

2 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderen af den smukke smukke bog (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja stort tillykke og hurra - men åh hvor er bogen svær at skille sig fra igen! Den er så smuk, jeg ville ønske, jeg selv kunne vinde den :'D

      Slet